Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



We Are Together :}
Tuesday 18 December 2012 | 00:59 | 0 comments
Okayh ni aku , syiqin , nora :) sorry gambar nora separuh hahahah :D gamabr ni aku yang snap . kami bertiga ni jenis 1 kepala lahh . banyak mulut , suka gelak , kalau nak kata selalu bersama tak sangat . kami lain kelas cuma aku dengan nora je sama kelas , syiqin kelas sebelah kami ;) waktu ni ada kelas bi :) syiqin ngan nora test 1 *kelas cerdik* hahah aku test 2 :) tapi itu dikira okayh . ada lagi 2 kelas :) waktu ni test 1 dengan text 2 bergabung jadi 1 kelas sebab cikgu bi test 1 tak ada :D so cigu test 2 ambil alih , cikgu datang lambat sangat , kami snap lah pic depan makmal ni :* ada lagi gambar , banyak lah jugak gambar yang kami snap tapi bukan camera kami , guna camera faqihah :3 tak silap aku syiqin buat muka kembong macam katak tu ada sebab , nak nganjing someone maybe ^_^ gambar nora separuh sebab dia masuk lambat sangat , huahuahua :D tak boleh blaa betul aku tengok muka syiqin tuu . memang lawak lahhh :) tapi kan kalau dekat asrama herm tak payah kata lagi arh bising lagi2 nora tuu , tak habis dengan kpop kalau dalam bilik nasib baik saku tak sama bilik dengan dia , tapi bilik nora sebelah bilik saya :) awal tahun je kami sama bilik pastu bilik kami kena bubar :/ so tak dapatlah kami bersama kan , terpaksa duduk lain bilik :( tapi saya tak duduk pun bilik saya tu saya duduk bilik mey ngan jaz :) bilik tu sebelah bilik syiqin :D apa-apa hal senang jee kalau sebelah . kadang-kadang saya merayau bilik syiqin sebab kakak angkat saya bilik syiqin . patu ada senior sporting :) tapi kalau tidur saya tidur bilik mey , saya tidur atas katil jaz :) jaz sokmo tidur dengan mey tu yang saya tidur atas katil jaz ^_^ saya memang penyebokk , tapi saya selalu bagi mereka makan apa yang mak saya bawak tu yang untung tuu :* tapi best kalau mak mey bawak makanan memang banyak gilaa mak dia bawak nasi sebab mak dia dah tahu kami selalu lapar duduk asrama , patu kami kongsi lah ramai-ramai , makan tengah bilik hehehhe <_> kalau tak saya ngan mey bawak makanan mak jaz bawak , or mak kak dayah , kak fadilah , kak qamarina , and yang lain kan . kami memang tak boleh tengok makanan memang nak terkam hahahah :') pastu kalau makan tak pandai nak kemas dan basuh tu memang kerja kami kadang-kadang sampai lah kena marah dengan ketua bilik baru nak kemas patu tengok cerita kat lappy aku , penah sekali dulu tengok cerita apatah , perhh belaka serbu bilik aku lepak memang annoying arh waktu tu , then dah habis tengok cerita tu aku bagi mereka lappy patu aku ngan anis tidur atas katil jaz , agak lambat lah kami tidur sebab esok cuti kan , dah selesai tengok nabihah yang uruskan lappy tu dia bawak naik bilik dia , kalau nak tahu bilik nabihah sama denagn nora , and aku cuak sebab nabihah cerita pkp asrama tanya pasal lappy tu nasib abik dia tak kesah patu dia kata "kalau waktu cuti tak apalah kalau awak nak main lappy kalau waktu sekolah jangan" hahah nabiha dengan geng kpop dia tuhh ;p nasib baik pkp asrama baik kalau tak alamatnya lappy aku dekat warden or ustaz amran lah kan , memang tak ada rezeki lah , nabihah cuak sebba dia takut aku marah dia , ang dia tak tahu nak buat apaa . wkwkwkwk ^_^ ahahah maybe sampai sini jelah saya dapat cerita , kang panjang-panjang buka ada orang nak baca sanagat :') heeheh bye byee , see you later okayh :)