Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Syakirah My Lovely Senior :*
Tuesday 18 December 2012 | 00:44 | 0 comments
Okayh syakirah ni kan dia baik gila , dia jiran aku :) jiran aku palig rapat dia arh walau rumah dia hujung sikit dengan rumah aku , susah senang dia sentiasa bantu aku . aku selalu tidur rumah dia sampai lupa nak balik rumah aku hahah maklum lah , mak dia kalau layan aku layan macam dia layan syakirah :) lagi pun aku selalu tolong syakirah dengan mak dia , kalau mak dia nak pergi kedai aku yang bawak kan , hahha syakirah anak manja tak pandai bawak motor :D patu mak dia bagi upah heheh , bila aku tidur rumah dia mesti tidur lewat , kalau lapar aku masak maggi kat dia buat air lah makan air batu lah , soo sweet memang best gilaa :* syakirah ni selalu bagi makanan kat aku kalau kat asrama :) sebab makanan dia bapak banyak , barang-barang dia kat asrama pun dia tumpang dalam loker aku sebab aku tak guna loker aku , maklum lahh orang tak reti nak duduk bilik sendiri kan :/ aku tak duduk bilik aku ada sebab :) tu yang aku lari bilik mey ngan jaz :3 kalau nak tahu aku dengan syakirah baik gilaa rapat gilaa . kalau gi rumah dia mak dia akan beli makanan kat aku sekali , mak dia kata buat jelah macam rumah sendiri hahhaha . the lawak moment dengan syakirah ni dia susah bangun tidur , kalau bf dia text dia aku akan balas . aku pura-pura yang aku syakirah heheheh ^_^ sampai satu hari dia terus tak bagi aku main fon dia sebab dia takut aku mesej nagn bf dia lagi hahahha . lagi satu dia buka fb patu dia main mesej nagan bf dia then aku update status "saya sayang petek" memang lawak arh dia , gelisah bagai nak rak :D pastu aku kesian aku delete lahh post tu sebab dia takut sedara-mara dia baca . tapi umur dia 15 aku 13 , arhh umur bukan penting pun :p *tak sabit* okayh nak tahu lebih lanjut pasal syakirah add dia --> Nurul Syakirah :) twitter dia --> @Keyra_sha :*