Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Skypping with him ^O^
Saturday 8 December 2012 | 11:10 | 0 comments
Trolololo , skypping dengan Afif hahha memang lawak saya duduk dalam gelap :) dah lah ketawa macam orang gilaa , dengan dia ejek saya Azwan Ali arh :D pastu dan dan paksa buat duckface Lol saya suruh dia dulu buat baru saya buat , memang happy gila hari tuh , dah lah skype nak dekat 4 jam . pastu saya suruh dia tulis nama saya kat buku nota then dia tulis smart gilaa tulisan dia :* awmmm gitu :) herm perlu ke cakap "WOW" gituh ? okayh "WoW" hahahah , zufefer muka dia comel sangat alololo *melting* heheh . okayh I miss this moment okayh . ya allah bestnyaa , nak lagi skype macam ni :) heheh ^_^ okayh sampai sini jeee byee I love U