Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Renioun Again :x
Wednesday 19 December 2012 | 00:03 | 0 comments
Farisya , Yasmin , Fatiyah 
                                                                  Makan Pizza :)
Main bowling *_*
                                                  Saya tak tahu siapa snap pic ni :')
ECM :)
 
Kami bersama :* miss this moment
  

Hye , meh sini saya nak cerita . okayh sekolah saya ada buat renioun tapi tak ramai pun yang pergi :') yang perginya saya , Mey , Jaz , Nyet , Aliah , Detur , Izham , Shauqi , Syiqin , Abe , and others , tapi sikit jelah yang pergi . first kami pergi Kuantan Plaza main bowling , agak pandai lah juak aku main bowling hewhew :) tapi kadang2 ke longkang jugak :D alaaa biasalah tu . ahahah lepas main bowling kami pergi jalan kemega nak ambil syiqin , abe , shauqi pastu lalu je depan mega terus pergi ecm :) pergi ecm first gi dekat apa tah empat main tu ,  gi makan kat pizza hut :D bestt kot , bising gila kami kat dalam pizza hut tu ^_^ lepas habis makan mey ajak gi baskin robin tiba plop tak jadi , waktu depan baski robbin tu terSEREMPAK dengan Aqmal Daniel :p tapi just pandang and buat-buat tak kenal . ahahah pergi big apple first malas nak beli patu beli lah 2 , tu pun saya bagi tuek waktu dekat rumah Detur sebab saya pernah janji dengan tuek kalau hang nanti nak belanja dia mcd , tapi tak tahu bila boleh hang dengan dia sebab susah nak hang ni :/ lepas siap beli semua tu gi lah jalan2 kat atas sekali . sedar tak sedar dah pukul 4 lebih , kami pun apa lagi cepat2 pergi temapt nak tunggu bas , patu tak tahu nak naik macam mana semua . detur pun call mak dia , nasib baik mak detur baik hati nak tolong hantar kan kami dekat rumah kami *_* lepastu masing-masin call parens cakap bali lewat sikit :) herm dah tak tahu nak cerita apa , ni j kot okayh bye :*