Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



// De Fake Smile
Monday 17 December 2012 | 04:12 | 0 comments
 
Wuuu that is me . okayh ni muka happy sebab dapat hang dengan kengkawan dekat kuantan and muka happy sebab 12.12.12 seminggu dah dengan afif . sorry baru update :D tapi dalam kesenyapan hati saya sakit sebab 12.12.12 saya tak text afif . and sampai hari ni stay tak text lagi :) saya tak tahu apa khabar tentang afif , 24 jam dalam otak fikir pasal afif :/ depan orang boleh lah saya tunjuk senyuman dan gelak saya sampai mata seped saya terselah , tapi dalam hati siapa tahu ? hanya allah je yang tahu hati saya macam mana . sedih ke happy ke sakit ke perit ke :') dah tak mampu nak buat fake smile :') hew-hew , and 12.12.12 saya jumpa ikhmal hisyam dengan tuek waktu gi rumah hidayatur . saya harap senyuman saya tak ada yang fake ;) meddy selalu pesan "Don't make a fake smile" tapi saya tetap buat fake smile . haih bila lah real smile saya nak datang dalam hidup saya balik :'( saya sayang gila afif saya harap hubungan saya dan dia kekal abadi :D seriously nak sangat kalau couple hubungan tu lama , ni 2 bulan break , 2 bulan break :( tah pape jee . saya harap sangat hubangan saya dengan afif akan kekal , tapi kalau tak ada jodoh saya hanya mampu reda dan terima dengan seadanya :) insyallah kalau ada jodoh tak kemana :)and saya berharap sangat afif dapat terima segala kelemahan yang ada pada diri saya , and saya nak cakap andai kata saya pergi buat selama-lamanya saya nak awak-awak yang baca ni memaafkan kesalahan saya , tolong okayh :) lagi-lagi afif . saya nak cakap yang saya sayang awak macam mana saya sayang allah , nabi , rasul , family saya diri saya :* saya nak minta maaf kalau saya ada buat salah dan silap okayh ;) kepada haters saya , saya nak minta maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki , ahahah selalunya ayat ni orang guna kan bila raya nak datang :D saya cuma nak cakap takut lah kan allah tu kalau nak tarik nyawa kita sekelip mata sahaja :) jodoh ajal allah yang tentukan , so kita tak boleh nak buat apa lah kan . saya hanya berharap hubungan saya dengan afif . okayh maybe tu je kot yang saya nak cakap :) okayh byeee :*